Är fortfarande i Oslo..

Igår var vi på stan och träffade frej, gick i lite affärer och sen var vi på intervjun. Vi fick jobbet men vilket rikspucko att jobba för, så vi tackade nej. Idag ringde dom från ett annat ställe och vela att vi skulle komma på intervju imorgon men vi tackade nej till det också för det låg så långt bort.

Imorgon ska vi ut på stan igen och yra. Lämna in Cvn överallt och kolla i affärer..
Hoppas på jobb, det vore faktiskt roligt för jag trivs ganska bra..
Trots att jag bli åksjuk av tunnelbanan! Men det ska man väl övervinna.. För det är ju inte så att man slipper undan den!

Emelie har precis försökt tvinga mig att baka kakor och jag försöker få henne att inse att det är degen/smeten som är god.. Men det går väl inte så bra det heller..
Pratade med mamma idag också och julen kommer dom att fira i funäs, härligt med snö! Men som sagt har jag ju inte en susning om vart jag kommer att befinna mig på jul..
Det återstår att se. :)

Adios amigos!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0