Att stå i kö är min nya vardagssysselsättning..

Idag var jag, Emelie & Emelie in på nyöppningen av Expert i Valbo och först fick vi köa en timme för att få komma in, för att sedan stå och köa en timme till bara för att få betala? Galet.
Och nu ikväll skulle vi tre, Emma och Stephan åka in till Sandviken och fika för att emelie hade fått nys om ett hundcafé så vi hade med oss Sessan, men om man säger såhär.. De där caféet får hon nog behålla för sig själv, dom hade inte ens kaffe! Inte för att jag dricker kaffe men ändå, fanta burkar hade dom typ.
Så istället handlade vi massa mat och åkte hem till Emelie och lagade middag, eller ja Emelie lagade medans Emelie och jag kollade på naked mile, man kan ju skratta ihjäl sig åt filmen!!
Vi fick iallafall världens godaste mat, kollade på en super rolig film som jag inte minns namnet på och käkade massor med glasstårta!

Justja, lämnade in min jävla **g (familjen stridsberg vet ordet) telefon idag igen på the phone house! Och när jag får tillbaka den och den inte funkar igen nu efter denna gång så kan vi reklamera den och jag får en ny. Fel att fatta att den är rökt för längesen? Jävla dårar.

emelie & jag när vi festar på emelies goda gryta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0