Familjen

Nu har vi precis ätit middag och det var min favorit rätt, kött med dillsås.
Och när jag frågar om det finns någon potatis kvar så slänger sig både mamma och pappa i kastrullen och tar dom två sista, men pappa hade precis skalat en så han hade ju två.
Så då snodde jag den ena av han och han vart självklart skit sur sen gjorde han en dum grej på mammas tallrik och sen vart han surare och tog allt kött som var kvar istället!

han är ju trots allt den lilla treåringen i familjen som inte kan överleva om han inte får uppmärksamhet på 2 minuter.


i min familj får man äta ur kastrullen..

 ikväll blir det chill, kanske viken en sväng också ska vi vänta in emelie och elin!

haha, är det inte roligt att alla heter lika? emelie, emma, elin.. de är ju typ samma sak!
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0