Kanske blir stadsbo?

Dagen har sett ut såhär:
Vi vaknade runt 12, var ute och gick en timme på en liten "skogslinga" (om man nu kan kalla det så mitt i stan) det var iaf träd och gräsmattor. Därefter har vi legat på soffan hela dagen och kollat på 90210, alltså hur många avsnitt som hellst av Bevvan (beverly hills) om ni minns. ;) Sjuuukt bra serie tycker jag verkligen.

För någon timme sen ringde det på min telefon, alltså jag har en låne telefon som jag inte förstår mig på. Och den låg inne i sovrummet så jag bara slängde mig på den och slet upp luckan och "hallåå???!!!" haha då var det en arbetsgivare som ringde. Vi sökte jobb på en restaurang här i Oslo i måndags och ingen av oss kom ihåg det så det blev en chock när det var en norrman på andra sidan luren. Men han var iaf intresserade av oss och vi ska dit imorgon och kika. Så vi kanske blir kvar här? :)

Nu har vi precis varit på affären och Emelie håller på att baka kladdkaka duktig som hon är!

Imorgon ska vi upp tidigt och träffa Frej, därefter till den här restaurangen och sedan på likningskontoret och sen vidare till banken.
Så det blir en lång dag, men det ska bli jätte roligt!!

PUSS!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0