Lördag

Idag har jag städat hela mitt rum! Herregud, vad mycke jävla skit alltså.
Men skönt att de är gjort.
Sen nu i eftermiddag har vi varit och kollat på innebandy i sandviken och sen åkte emelie och jag till valbo för att byta ut min resväska som gick sönder när jag åkte till ayia napa för andra gången!! Så jävla drygt, och otrevligare personal får man leta efter!!!
Också fick jag inte ens en ny väska utan måste åka till gävle, suger det inte lite??

Vi funderar på vad vi ska göra ikväll, kanske man ska gå ut fast vara nykter?
Är inte alls sugen på att dricka men jag vill heller inte vara hemma här..
we will see!!
ska ta och packa ihop lite kläder nu och sticka ner till emelie sen så kan vi bestämma tillsammans.

men puss!

ps. tack matilda!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0