Östersund nju ijeenn

Tänk att man aldrig kan bestämma sig!!
Idag var Emelie och jag runt överallt i funäs och sökte jobb, och tillslut lyckades vi! Så kanske att man blir kvar i funäs ändå till vintern. Vore faktiskt kul. :) Men som sagt jag har inte tackat ja till något ännu. Förutom de förra, men vad gör man inte..
I övrigt idag så har vi bara hängt typ, var med Jonas ett tag och sen har jag kollat på tv nu hela kvällen! Var och tankade bilen också vad nu det skulle vara bra för eftersom jag åker till Östersund med Linus & Crille imorgon? Dumma mig iaf.

Så ja precis, nu är det dags att åka till Ösd, tog mig aldrig iväg tidigare i veckan! :) Men nu ska jag vara där heeela helgen och träffa alla bästa. Det blir roligt!!

Men nu ska jag sova, upp tidigt imorgon ju :)
PUSS!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0