Tillbaka i Storvik

Vilken omställning va? Från att ha varit uppe i funäs där det var så himla fint med snö och ja ni vet.. Och nu när man vaknar upp här hemma, regn!!!?
Det är ju nästan så att man börjar gråta.

Helgen då mina kära vänner. Jag åkte upp till Östersund ju och var hos Hanna. Elin och Emelie kom på kvällen och vi var ute och slirade på Upstairs/Olearys (varför har alla krogar i östersund så många olika namn?) . Lördagen så var vi på stan en sväng och kikade och sen var det bara att gå hem och börja om på nytt! Är det inte roligt när man kan göra så? Stackars Hanna som jobbade, fast bara några timmar per kväll iof. :) Den här kvällen skulle vi ut på Marité var det planerat men vi gav även Plaza/Scandic/G3 (vad fan heter det?) en chans. Det var sinnes mycket folk där iaf så efter ungefär en timme gav Hanna och jag upp och gick ner till Marité igen.
Efter krogen tänkte jag möta upp Emelie men hon var ganska trött kan man säga så jag träffade några som vi var med i vemdalen istället och följde med på efterfest... Söndagen avslutade vi med donken och en bilfärd hem till funäs! Jag åkte med Rickard och Elin och Emelie åkte för sig själva..

Vi sov i stugan hos mamma och pappa och sen på måndag morgon tog vi lilla fiestan hem till Storvik igen Emelie och jag! Så nu är det enda problemet att jag vill ha  ett jobb. Nu på en gång.
Ska fixa det idag!!

Nu ska jag ta och fara ner till Emelie! PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0