Vemdalen

Då var forum över. Kan inte riktigt beskriva hur roligt/grisigt/packad den här helgen har varit.
Sjukt sköna människor, en djävulskt kraschad stuga, svina mycket folk och ett krossat näsben. Det får förklara min helg, eller ja onsdag-söndag.

Så igår innan alla andra hann hem/vakna åkte jag och Emelie med Kristoffer hem till Funäs och i natt har vi varit i Bruks och imorgon funderar vi på att åka upp till Östersund. Emelie har ju nämligen bytt däck på min bil nu så nu funkar det bara fint! Och ja, ni läste rätt det är Emelie som har bytt dom.. Hon kan hon.
Men vi får väl se hur det blir med det, kanske vi ska åka någon annanstans istället? Jag menar.. Det är ju roligt att åka runt. :)

Nu sitter jag hemma hos Mattias och ska väl snart ta och åka hem till pappa och sova där i natt.. Vill inte riktigt sova på soffan hemma hos Elin.

Idag har jag tackat ja till jobbet också så den 11e flyttar jag norrut! Det blir väl spännande.

puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0