Helgen

Det har varit en helt kanon helg och tack allihopa. Kom inte hem förens igår Sanna och jag, vi tog en dag extra!
Det var sjukt snöoväder också i lördags, tänkasig, alla mina födelsedagar har det snöat på nu i ja, jag vet inte hur många år!! Bästa födelsedagspresenten någonsin kan man säga. :)

Jag är så trött så trött så trött på allt. Dags att ta sitt pick och pack och sticka härifrån!
Längtar tills på måndag då jag ska till cypern till min emelie och sen ska jag då inte vara kvar här något mer.
Ska försöka ordna nånting imorgon för jag blir galen på det här.

Måste prata med Elin, längtar efter henne! Undrar om mitt paket har kommit fram också..
Saknar henne!!!!!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0