Jag är inte längre rädd

Hemma igen!
Har haft en helt kanon toppen vecka på cypern med hur härliga människor som hellst!
Hela veckan har vi bara legat på stranden och stekt typ, förutom en dag då vi hyrde vespor. Och det var äventyr kan jag säga tills man kom in i det. Vänster trafik!! Tjena jag som inte ens fattar vad som menas med enkelriktat ungefär. Haha! Men men. Tillslut gick det huur bra som hellst och jag vela knappt lämna ifrån mig den.

Och det bästa av allt! Emelie kommer hem om en vecka.
Och en sak till; Jag är inte flygrädd längre tror jag. Till och med att jag våga flyga de stora planen, och dom var faktiskt mycket skönare än dom jag åkt tidigare!

Imorgon har jag mycket att göra.
Pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0