Prison break

IGEN!! Så får pb stå längst upp.
Men och andra sidan, jag kan inte sluta älska det!
Det är helt galet.

Idag har jag varit hos mormor sen skjutsade jag min kusin på innebandy träning och satt och titta. sen färgade jag håret på henne och kollade på "bonde söker fru" haha. Varför? Det kan jag inte svara på.
Imorgon kanske jag ska jobba på dagis och sen ska jag klippa mig, för nu har vi faktiskt spikat imorgon. Haha!
Också måste jag komma ihåg att boka parkeringsplats på Arlanda. :)

Nu ska jag ta och sova lite, det kanske blir en lång dag imorgon.
Natti och puss!

så här mycket snö var det i lördags. Ca 2dm och massor med husvagnar och bilar överallt på vägarna.

såhär snygg bild tog min kusin på mig idag,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0