Sova är det bästa jag vet

Har kommit fram till det, älskar att drömma när jag sover och ligga och dra länge i sängen. Det bästa jag vet.
Idag ska jag nog försöka ta mig in till Gävle och växla pengar, eller iaf till banken här nere. Euro borde väl finnas tycker man?
Det är så bökigt och hålla på med det på Arlanda för det är så mycket folk som ska växla. Då är det skönare att göra det hemma innan.

Drömde om sol, bad och vattenrutschkanor inatt, undra vad det ska betyda? Vincent Pontare eller vad han heter var även där, i ett plasthus som var nedanför rutschkanan. Min Elin var där hon också. Haha! Helt otroligt kul.

Fick sms av Emelie igår, hon och hennes kompis har flyttat till en tvåa på bargatan inne i stan, hur tråkigt är det? Haha, det gör ju inte direkt att man längtar mindre.
Nu ska jag ta och börja tvätta, kanske packa lite och sen åka och växla pengar. Därefter får vi se.

puss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0