God morgon

Igår var jag med syster, Hanna och Rasmus inne i Gävle en sväng sen var jag med Ulrika hela kvällen.
Idag ska jag klippa håret lite, det behövs verkligen. Så jävla risigt efter Turkiet och sommaren. Urk.
Längtar som baaara den till den 13onde också! Det kommer bli så kuuuuul.


I natt provade jag nånting nytt, jag stängde av datorn när jag skulle sova. Och vips, så somnade jag på en gång. Tänka sig så det kan vara.

Och min älskling är sämre nu igen, men hon är stark! Och vi är så stolta över dig för att du klarar det så himla bra och för att alla på sjukhuset tycker om dig så mycket! Håll humöret uppe för det kommer ljusare dagar!

Älskar dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0