Tisdag på völlan

Jani.. Idag har jag varit nere i stugan en sväng sen  for Oscar och jag upp till Ramundberget och träffade Hampus och alla. Vi fick gå och kolla på brännet och på rudolf hur dom har gjort om och satan va snyggt de blir!!! :)
Ikväll har jag varit nere i Funäs hela kvällen. Var till stugan en sväng och tog lite kort sen åkte jag hem till Linus och hängde med han och Hampus. Sen handlade jag mat och åkte hem och laga.

Så nu sitter jag här i min ensamhet, fortfarande med en sprängande huvudvärk och proppmätt!

Orkade inte åka till Östersund heller.. Kom ju på att jag faktiskt inte har nånting att göra där förutom att göra av med pengar och det har jag inte råd med så jag får helt enkelt skippa det.

Jag har fått paket ifrån Elin i Usa idag också, som mamma tar med upp hit på torsdag!! Jippi.
hihi! Saknar min tjej.

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0