Word cup

I fredags var vi på galej i Funäs och sen i lördags kväll åkte jag och Rikard ner till Ljusdal. Åkte först hem till Fredde och Frida och var där eftersom Niklas hade däcka så vi kom inte in hemma hos honom. Men efter mycket om och men så.
Träffade Zara i kön utanför stadt också så vi dansade hela kvällen,, träffade min Kaka, Emelie, Nisse och många fler som jag inte räknat med så det vart en hel lyckad kväll! Sen drog Rikard hem och däckade så jag åkte med Marcus hem till hans farmor och sov där.
I söndags, eller ja igår då, sov vi typ halva dagen och sen åkte vi ut till deras stuga och kikade, och det är ju så himla mysigt! Jag hade nästan glömt. Därefter åkte vi hem till Marcus mamma och träffade dom lite och lillasyster Elmina. Hon är så himla go!!!!! Sen skjutsade han hem mig till Niklas. Jag och Rikard packade ihop och drog tillbaka uppöver..

Idag har vi bara slappat! Kollat på film, ätit massa mat och bara varit. Nu ikväll var vi uppe på Walles hos Oscars föräldrar på middag. Imorgon ska jag åka och träffa Hampus lite på förmiddagen och sen ska Elin och jag åka upp till Östersund..


Idag kommer Emelie hem också!! Älsklingen min. Synd att det inte går att vara hemma bara! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0