Hemma en sväng

Jahap i söndags stängde jag själv på jobbet och sen åkte jag och Emelie en sväng på eriks, det sög massor!!
Sen sov jag i stugan för vi skulle åka hem på morgonen efter men mamma fick ryggskott så vi kom inte iväg förens flera timmar senare och stackars mamma fick plågas hela vägen hem..
Igår var vi på begravning, jag tycker det är så jobbigt. Men det gick bra och jag fick 2 nya kusiner på köpet, som var 58 (!!) år ungefär. Men det är en annan historia!
Jag hade så hemskt ont i huvet igår kväll efter den konstiga dagen så jag somnade tidigt.

Idag har jag varit i Sandviken och köpt nya längdskidor för nu ska det bli åka av!! Och nu har jag packat ihop och ska åka upp över snart igen.. med tåg tåg buss taxi. fy fan. Massor med packning. Hoppas emelie kommer o hämtar mig vid bussen!!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0