Köra av vägen är en ny lek

Nu sitter jag här hemma och väntar på att Emelie & Emma ska komma och såsmåningom Emelie och Sanna..
Emelie och Emma hade tydligen kört av vägen på flon.. Haha!!

Idag har jag åkt skoter med Oscar upp på hamra och käkade lunch sen nu när jag kom hem så tog Eve och jag på oss längdskidorna och drog en sväng i elljusspåret!
Och det var såklart nu när vi var ute och åkte som dom slira av vägen. Så vi kunde ju inte hjälpa, tur de finns bönder i byn! För nu kommer dom hem..

Ikväll ska vi på toppstugan och äta Italiensk restaurang medans Emelie och Emma jobbar och sedan blir det pelikan klubb! :) Rock tema. Yey.
Men puss DÅ
love elin

Kommentarer
Postat av: Matilda

JAG ÄR HÄR NU!!!!!! :D

2009-03-04 @ 13:03:02
URL: http://stroeem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0