Massa bra

Helgen har varit super rolig, backarna har varit här och det har varit afterski för hela slanten kan man säga.
Sjukt roligt har vi haft det.
Idag har jag varit ute och längdskidat lite på förmiddagen och nu i eftermiddag har jag jobbar, jag älskar mina nya skidor!
Det är så skönt att spänna på sig dom och dra ut i naturen, som sagt så älskar jag ju faktiskt völlan!

Imorgon är jag ledig och om det är dåligt väder så ska jag och magnus (kanske emelie om hon är snäll också) åka upp till Östersund en sväng. Annars så om det är fint så ska jag antingen ut oh köra skoter eller åka skidor. Valet och kvalet va.
På lördag ska jag skjutsa pappa och hans kompisar till Röros för att se på Lars Winnerbäck, och det är det ju lätt värt att vara chaufför för. :) 10onde gången i ordningen har jag nog räknat det till? Galet.

drömmen om elin!!! min elin. saknar världens finaste tjej!!
vad är min sommar utan dig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0