Minnen..

Mmm vilken härlig förmiddag! Nu har jag precis kommit hem ifrån backen, gud va jag ska beställa skidor ikväll på jobbet om jag får en lugn stund! :) Ska ha Karro som lärling några timmar ikväll med mig, det blir skojigt. ;)

Idag när Oscar och jag gick in och värmde oss efter vi åkt en timme så köpte jag varm oboy med grädde och dammsugare, det tog mig plötsligt tillbaka till tiden då vi alltid var i kungsberget, varenda ledig stund åkte vi skidor på förr! Jämt, kommer du ihåg Sanna? Underbara tid! Dags att inse att skidor faktiskt är det roligaste som finns. Tillsammans med skoter. Men ibland knäcker det att vara ute sånna här dagar när det snöat kanske hur mycket som hellst och sedan dra ut i pudret, för det gjorde jag idag och nu har jag ändrat uppfattning om puder åkning. Det är faktiskt jävligt roligt!!

och snart kommer ni hit! Maaadre va jag längtar, då ska vi åka puder!!!!
Och långa svängar, och korta svängar och gå på afterski och ja allt. Mmm vad ledig jag ska vara!
Det blir kung! Mindre än en vecka kvar nu.

Dags att klä sig och fara till jobbet!
Puss på elin

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är klart att jag kommer ihåg, underbara tider JA <3 snart kommer vi.. PUSS

2009-02-20 @ 15:54:34
URL: http://sannala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0