Mitt dumma huve.

I lördags var ju pappa och jag iväg på Lars Winnerbäck, en utav dom bästa spelningarna jag varit på faktiskt för det var bara 300 pers där och man kom allting så mycket närmre. Men jag tror att dom antingen var lite små packad eller om dom var bäng.. Han med hatten var då inte fullt funtad iaf..
Igår var vi på Sm kvar på völlarbanan och kollade på skotercross.. Också hur roligt som hellst fast jag började jobba kl 3..

Nu ska jag snart åka ner till Funäs till doktorn med mitt sjukt äckliga sår på benet och kolla upp det, det gör så ont!!
Och igår mitt smarta jag så smällde jag igen en låda rakt över fingret när jag hade fullt med kunder i kön och dom fick nog höra ett par ganska fina svordomar.. Fyyyyyyyyyyyyy hmmm va ont det gjorde!
:)

Nu ska jag ta ett glas oboy och sen  bege mig!
puss på elin.
håller tummarna till onsdag 25

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0