Underbart

Igår var jag ledig och var med Oscar i Ramundberget och åkte skidor, så jävla roligt var det. Mmm måste köpa nya slalom skidor nu också. Buhuu!!! Emelie skulle åka hon med men de fanns inge snowboardar??? Så hon åkte hem och kom tillbaka till afterskin då vi drack kannor. Mm mysigt med kannor.

Idag har jag jobbat och det är så omänskligt att vara vaken kl 7 på morgonen.. Fy fan.. Jag lider!
Nu ikväll har emelie lagat mat åt mig också har vi skrattat, oj vad vi har skrattat! Älskar na.
Imorgon jobbar jag stängning själv? på en fredag? från kl 3? när v.9 börjar? fattar inte riktigt hur dom tänker ibland men men..

Ser fram emot lördag! Och imorgon för då ska jag och Oscar åka nedför igen!! MMmmmm mumma!!

LOVE
längtar efter elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0