Uppdatering

Försökte komma på vad som hänt, men insåg rätt fort att det inte är så mycket.
Har bara jobbat en hel dag den här veckan.. Och halva kvällar ungefär.  Så det är inte så bra.
Meeen i vilket fall nu då.

Det har varit strålande sol hela veckan faktiskt, rätt kallt i början på veckan men sen har det varit underbart!
Igår var vi på pelikan och drack massa öl och härja i vanlig ordning, myyycket roligt! Var dock på den absolut sämsta efterfesten i världshistorien måste jag nästan få säga.

Nåväl, idag vaknade jag kl 10 för rikard ringde och väckte mig, kl 10?? när han vet att jag druckit öl?? och är ledig?? Finner inga ord men jag kunde ju såklart inte somna om heller så jag satt mig vid datorn och efter 4 timmar fick det fan vara nog av att stirra ut genom fönstret på det fina vädret så jag lära väcka Emelie och Emma.
Efter jag ruskat liv i dom tog emelie och jag oss en prommis påväg upp till Knallen men vi höll fan på att dö.. Tur vi hade bobbar med oss så vi åkte ner igen och sen åkte vi upp och ner med bilen för backen här vid hotellet och åkte bob här istället.

Nu har jag nyss kommit hem från jobbet och sitter med en kopp thé och en macka och ska väl sova snart. Imorgon håller jag alla tummar för fint väder för då ska jag ut på lång tur med skutern. Finns inget bättre och det kan jag sätta min högra arm på!

PUSS


emelie bröt av sitt armband så vi provade en varsin halva i munnen.. hett va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0