3 saker.

Fattar inte varför allt ska hända på samma gång.

Direkt efter jobbet igår slängde elin och jag oss in i bilen och åkte hem till Storvik. Farfar är jätte dålig och vi vela åka hem och säga hejdå till honom. Mina kusiner ifrån Offerdal kom också ner inatt och faster sitter där hela tiden.. Det känns bra faktiskt. Ett långt och värdigt liv. Han är ju trots allt 95 år gammal. :)

Så vi satt där hela kvällen igår och nu ska jag snart åka dit igen. I eftermiddag ska jag och Cornelia nog åka in till Sandviken och Valbo.. Om hon vill alltså. Annars åker jag själv. Och sen ska jag hälsa på mormor och mina kusiner!

Och varför varför varför.. ska alla saker hända på samma gång? Jag tänker på er och det här får verkligen inte vara slutet. Det funkar inte.

Längtar efter elin!
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0