Grattis

Vill bara säga grattis på födelsedagen till min kusin Frida också tänkte jag berätta om dagen.

Åkte in till Valbo en sväng och sen var vi hos farfar, träffade min kusin Patrik också..
Sen åkte vi hem och jag lagade lasagne och sen åkte vi ner till farfar igen jag elin och mamma också bjöd vi min faster som är där på mat. Sen åkte Elin och jag till hammarby till Frida med paket och kika på lets dance och sen åkte vi vidare till dom minsta kusinerna och kollade klart på det där.
Vidare till farfar igen och kollade på finalen på lets dance och en bra serie som började ikväll!

Nu är jag hemma och jag har glömt min telefon hos farfar. Och det suger!
Funderar på om jag kanske ska ta och åka och hämta den faktiskt.. Kan ju vara bra att ha!

Och elin, min ängel! Jag är här................. :)
Imorgon åker vi till funäs igen tror jag.
puss på elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0