Helt otroligt

Idag har jag haft en äkta a la' Carolina Eriksson dag.
Började med imorse på jobbet så fick jag massa majsburkar som jag skulle göra plats åt i en hylla.
När jag var nöjd och klar med majsen och skulle resa mig upp så ramla det en burk med krossade tomater rakt ner i skallen på mig från översta hyllan. Jag höll på att skratta ihjäl mig och sen skulle jag hjälpa annika att dra ut en vagn ut ur lagret och då fick jag en kartong med Bassets Winergum i skallen.
Jag blir vansinnig!!!!!

Vad har jag gjort världen idag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Också tänker jag aldrig mer inventera säkringar, klockbatterier och brickor.
never bäver.
Imorgon är det fredag, sweeeeeet.
puss
saknar elin

Kommentarer
Postat av: Carolina Eriksson

vad ska jag säga... jag vet hur det känns...

2009-01-23 @ 00:58:48
URL: http://annacarolinae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0