Here it comes

Nuså, jag ska försöka vara seriös!

Hur har året nollåtta varit för dig? Helt underbart, jag har absolut ingenting att klaga på!
Bättre än förra året? Definitivt!
Har du träffat några nya vänner?
Massor!
Någonting du aldrig kommer glömma nollåtta? Tog körkort, studenten och turkiet & ayia napa!
Har du flyttat under år nollåtta? 3 gånger. Från Hede till funäs-storvik-funäs igen! Kan jag bestämma mig nångång?
Har du hittat en ny låt som du älskar? Madre, det är nog många!
Isåfall vilken? This is the life, Telling stories och All american girl eller kanske Jesus take the wheel (nej jag är inte kristen).. Aaa alla är lika bra faktiskt! (hey du sitter och stirrar jag vet du vill ha mig så ställ ner ditt glas och följ med mig hem) typ..!

KÄRLEK

Hur har din kärlek varit nollåtta? Till mina vänner helt oslagbar!
Har du strulat med någon? hahah strulat.. fan va fult!
Har du varit kär? Nej!
Har du sagt jag älskar dig till någon? Alla mina vänner
Har någon sagt jag älskar dig till dig? Ja!
Har du haft ett hemligt förhållande? Har inte haft något förhållande.
Har du kyss någon? DeFinItiVt In**TEe* (Som Carro hade sagt)

SORG&HÄMD

Har någon i din närhet begått självmord? Ja för många. :(
Har du slagit någon på riktigt med knytnäven? Ja
Har du varit i slagsmål? Inte vad jag kan minnas..

PERSONLIGT

Har du gjort någonting du ångrar? Varför ska man göra saker som man sedan kommer komma att ångra?
Isåfall vad? -
Har du skämt ut dig? Flera gånger! Men vad gör det...
Har du ljugit för en vän? Inte vad jag kan minnas..
Har du gjort något dumt mot en vän? Har jag säkert..
Har en vän gjort något dumt mot dig? Har nån säkert..


SKOLAN&FRITIDEN

Vilken skola går du på? Har slutat skolan ju. Men jag gick på turisthotell i Hede..
Har någon varit elak mot dig på skolan? Nej!
Hatar du någon på din skola? Nej!
Har du gjort något framsteg? Ja, det gjorde jag nog flera stycken..
Har du haft alla rätt på ett prov? Ja faktiskt, första gången i hela mitt liv! :)


VÄNSKAP

Har du träffat nya vänner? Ja!!!!
Har du förlorat en vän? Nej tacka gud. Men jag saknar Elin!!!
Har du fått tillbaka kontaktet med en gammal vän? Nej inte vad jag kan minnas..
Har du gått bakom ryggen på en vän? Nej det tror jag inte..
Har du ljugit för en bästavän? Nej!
Har du haft en relation med en vän? Kan man väl säga
Har du många tjejkompisar? Ja

puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0