Inte som alla andra..

Igår jobbade jag hela dagen och sen for jag hem och packade lite saker och sen åkte jag upp till Völlan till Emelie och Emma.. Vi började göra oss klar och dricka öl och sedan skjutsade Elin oss till Vemdalen!
Det var studentski week.. Och satan säger jag bara vad roligt vi hade! Inte en lugn stund alltså.. Också träffa jag massa gamla klasskompisar och dansade massor gjorde vi! En toppen kväll.

Idag har jag legat på soffan i princip hela dagen.
Och angående Cypern grejen så är jag ju hjärndöd och tog i hand med Emelie på att jag skulle åka på intervjun (mitt osmarta helvete) igår på fyllan så på onsdag måste jag åka ner till Stockholm för på torsdag morgon har jag en intervju.
Och bara för att alla andra tycker att jag ska åka dit så betyder inte det att jag tycker det. Det räcker väl bra med att åka dit och hälsa på, sola och bada lite!! Men men. Vi får se hur det blir med det där.

Nu ska jag ta och krypa ner i sängen, langa iväg ett sms och sen ska jag sova!
Imorgon vankas jobb igen, och äntligen är min Emelie tillbaka!

Puss på er
saknar elin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0