Krupp!

Idag har jag jobbat igen, skönt!!!!!!!!!!!!

Efter jobbet åkte jag upp till Flon och hjälpte Eva-Karin med min dator.. Hon ska låna min nya dator nu när hon ska ligga på sjukhuset.. Vem fan uppfann Linux?? Jag blir vansinnig. Och HUR installerar man Java? Det går bara inte.
Nu har pappa och jag ätit mat och nu kollar vi på idrottsgalan, kan ju nästan bara dö på Björn Gustavsson.. Och Robert Gustavsson.. Hhahaha hjälp dom!

Idag har jag fått mail om ett jobb på Ayia napa i 8 månader? Det är ju sjukt lång tid måste jag säga.. Men samtidigt så är det ju världens chans. Ooo jag hatar att bestämma mig vet ni. Huvva.

Imorgon ska jag jobba igen!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0