Mot Stockholm..

Jahapp då har jag avverkat en hel dag här hemma.
Emelie och jag har varit i Valbo där jag köpte ett par super söta vinter skor för inte -20 grader och inte +2 grader utan mittimellan. Mamma som sa att jag borde ha ett par sånna faktiskt. Så jag slog slag i saken.
Sen åkte vi till Sandviken hem till Carro och tittade lite på prison break..

Nu har vi precis kommit hem ifrån Järbo, Emelie har fixat våra hår!! Hon är världens bästaste måste jag säga. Tänker aldrig låta nån annan röra mitt hår. fakiskt!!

så här skönt tyckte jag att det var när emelie tvättade mitt hår.... hehehe

Och det bästa idag var nog att vi träffade puckot ifrån völlan förra helgen i Valbo?... Eller var det kanske att jag kunde fickparkera??? Alltså, efter en gata. Så sjukt imponerad av mig själv alltså.
Imorgon är det dags att åka ner till Stockholm, eller imorgon jag måste kliva upp klockan 4! Vi måste åka runt 5 också ska vi till Sandviken och hämta Patrik också.. Sen ska han och jag plågas på intervju! Baah jag hatar intervjuer. Men de ska nog gå bra!!! Hoppas bara att mitt jävla öga blivit bättre tills imån så man kan ta på sig lite smink iaf!!
Jag blir vansinnig.. :)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0