Only for you my dear

Okej elin baby här kommer det.

Så vad har hänt de senaste veckorna.. Nyår skålade vi in tillsammans på Rudolf med skumpa och massa dans.
Det var en riktigt trevlig kväll.. Annars så har Emelie och jag tagit ett par riktiga stygg fyllor och JUSTJA! Hahah.. vi gick en modevisning för några affärer i funäs på eriksgården förra veckan.. hhahah herregud va roligt det var.. jag halkade dock till men det kan man väl såklart bjuda på.

Och anledningen till att jag inte skrivit någonting är för att jag inte har fått tillbaka min dator än utan bara har den här lilla som är lite dryg att skriva på..! men jag offrar mig :)
Åå i förrgår var vi ute hela dagen på skotertur.. och mmm i love it.

Nu har Emelie och emma kommit upp hit också och dom börjar jobba på mitt gamla jobb på fredag.! så det kommer att bli en helvild vinter. Men ja.. kanske... Kan faktiskt tänka mig att vara lite seriös.. men det tar vi på skype!

Justja!!! En sak till. Igår var jag på hälsocentralen en sväng och skulle ta bort några födelsemärken.. Och då tänkte jag bara på dig! Har du klarat alla sjukhusvistelser och hjärnhinneinflammation och allt i hela världen så lär väl jag kunna ta 3 bedövningssprutor och att dom ska få klippa lite i mig.. och faktiskt så gick det mycket mycket bra! min älskling!

Nu har du fått ett helt eget inlägg. Och jaaaa jag vet. jag ska läägga in bilden. Så jag ska skicka den från min telefon nu..... och sen lägga in den.. och nu har jag gjort det

vi har världens bästa lillasyster.. älskar henne

saknar na!! världens finaste.

Lika fin som sin syster!
love uuuuuu

Kommentarer
Postat av: elin

jag alskar dig, basta!!! snart ses vi!!

2009-01-09 @ 06:03:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0