Plus grader i Januari?

Pratade med min älskling idag igen och hon vela ha ett till blogginlägg so here it comes!

I fredags var vi ut på veras och härja, riktigt kul hade jag faktiskt och det var jätte mycket folk. Igår jobbade Emelie och jag bar på Hamra, hur roligt som hellst var det och skönt att komma igång igen! Jag hade nästan glömt bort hur roligt det är att jobba bar. :) Så nu har jag fått lite mersmak på det och sitter och kollar på lite jobb inför sommaren.
Hittade ett shysst på ams.se på Rhodos? Vet inte alls vad det kan vara men söka ska jag definitivt göra.
Men inte förens imorgon, för då kommer pappa med min gamla dator! Där allt finns, cv etc.

Imorgon ska jag jobba igen, sen vill jag bara jobba jobba och jobba och inte vara ledig för jag vill åka till na snart, min princess! Tänkte att jag skulle prata med chefen imorgon om hur och när jag skulle kunna tänkas få vara ledig. Hoppas att det går.. Det blir ju trots allt lite dö säsong nu snart även här uppe.

Och en sak till.. Hur fan kan det vara plus grader ute? haha. Helt sjukt!
Nej nu ska jag sova så jag kan jobba masssssor imorgon! hihi.

Miss u

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0