Såja

Var ju som sagt ner till Stockholm i torsdags på intervju, tror att det gick riktigt bra faktiskt. Nu är det bara att vänta och se.
Men jag har ju fortfarande en till intervju att gå på men inte förens den 8 onde mars.

Igår vart det en sväng på Veras och sedan Eriksgården.. Typ bara killar där och jag, emelie & elin.
Måste köpa en kepa åt Emelie så jag slipper alla efterhängsna killar..

Det var hårt att jobba idag också kan jag meddela.. Men det gick trots allt bra.. Var upp på Ramis en sväng med Eve efter jobbet också och visade henne runt lite där, hälsade på marcus och jimmy.
Nu har jag gjort mig klar för krogen men sen kom jag fram till att jag verkligen inte orkar.. Tänker gå och sova snart istället.
Vi får dansa rumba en annan gång Ludde.

Nu ska jag ta och sussa så sött tänkte jag.
Älskar elin!

Kommentarer
Postat av: Emelie Stridsberg

haha köp en snygg keps då!!

2009-02-01 @ 17:00:20
URL: http://emeliestridsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0