stackars liten!

Sjukt ointressant dag har jag haft.
Jobbat sovit legat på soffan.
Det är det enda jag gjort idag, sjukt spännande!

Även Emelies mor ringde idag och berätta vad det var för fel på henne.. Lilla gumman! Jag vill bara att alla mina kompisar kan få slippa åka in och ut på sjukhus hela tiden? Fattar inte vad de är som händer. Men man kan ju säga som så att det blir en  nykter säsong för fröken Emelie Brandén iallafall. Trist? Skulle kunna tror det ja.

Inte direkt tillfälle att höra om ledigt nu heller när ingen vet hur länge Em blir bort från jobbet. Buhu livet suger måste jag säga! Nej då det gör det inte.
Men något som skulle sitta fint i mitt liv just nu vore lite spänning faktiskt! Jag tror att jag ska göra en att göra lista. Och sedan bara börja beta av den? Vore inte det roligt, jag tror att det skulle vara det effektivaste sättet att få någonting gjort på.


Saknar elin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0