Torsdag hemma i Storvik

Nu har jag kommit hem från en fartfylld dag.
Började med att jag åkte ner till farfar och hälsade på. Sen åkte jag till skolan och hämtade Cornelia också for vi till Sandviken en sväng.. Sen vidare till Valbo och jisses vad jag shoppat. Tror aldrig jag handlat såhär mycket nånsin när jag varit iväg faktiskt. Men riktigt kul kändes det!
Därefter tog vi en fika, ÅRETS FÖRSTA SEMLA! Och sen for vi hem och hälsade på Tisen och Sebbe..

Sen åkte jag till Hammarby till mina små barn (fyy dom är ju inte alls små längre) och spelade Nintendo Wi eller vad det heter. Tror att jag kommer ha träningsverk imorgon för de hade jag sist jag spelade det där. Men roligt och kärt att se alla igen! Sen åkte vi till mormor en sväng och hälsade på också..

Och nu har jag precis landat här för vi var nere hos farfar en timme ikväll också och hälsade på Elin, jag och mamma..
Nu ska jag göra en sån där totalt meningslös lista över 2008 tänkte jag. Hittade den på millas bdb så jag får väl se om det är några värda frågor. Men försöka kan man!

puss å kram mina vänner.
Saknar elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0