Väldigt slappt

Igår åkte Elin och jag tillbaka till härjedalen och när vi kom fram så var vi först på völleriet och sen vidare på brännet och hade riktigt kul faktiskt. Har absolut ingenting att klaga på! :)
Idag har jag sovit hela dagen i princip.. Och nu ikväll så var jag, Emelie, Emma, Elin och Rikard på skoogs och käkade middag. Nu ligger jag hemma i stugan och provkör min dator.. Ganska skönt att ha fått tillbaka den faktiskt. :)
Min lilla dator ska Eva låna nu när hon blir inlagd på sjukhuset, och det gör ju ingenting för vad ska jag med två datorer till..?

Imorgon är det dags för jobb igen kl 8 ringer klockan!
Härligt!

Längtar efter elin!!!!
adjökens

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0