Inte mycket jobb

Helgen var sjukt rolig, jobbade på Hamra i fredags och körde fyllon. Sen i lördags var det jätte jätte lugnt. Har umgåts med Emelie, hon har flyttat till en skit stor stuga vid funäsdalsberget så oooj vad roligt vi ska ha där i vår!! Grillkvällar, öldrickardagar i solen, gång avstånd till stadion crossen you name it. Älskar våren här uppe, det finns inget mysigare!
Och Emma kommer inte tillbaka hit, så förmodligen kommer Kaka istället! Min bästa kaka ooo vad roligt det skulle vara, vilket järngäng vi skulle vara! Dom håller på att prata om det nu..
Tror att jag skulle skola om mig till jobbfixare istället, tror ni det finns något sådant jobb?

Justja Matilda var här i helgen också, och Backarna! På hamra. Katastrofalt! Men bra rolig är hon. Och dom.
Tycker faktiskt att det är riktigt roligt att jobba bar. Så om ni har några fler sånna jobb, gemig!! :)
Imorgon ska jag jobba på hotellet lite och sen åker jag och Magnus upp till stan.. På fredag kväll ska jag jobba på hotellet igen och sen på lördag. Och oo vad jag hoppas att cookie kommer. Kan inte sluta tänka tanken, sol, öl, snö bara massa goväder kommer det komma nu!!!!

PUSS
saknar elin
se till att logga in på skype nån gång.
<3

Kommentarer
Postat av: Matilda

Ooooh, fyfan va roligt jag hade och ja jag är bra rolig. Påsk blir det mer av det roliga, dö inte under tiden. Puss

2009-03-12 @ 01:43:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0