Fredag på Allégatan..

Hej hå!
Ååå vad jag tycker det är roligt med A´la carte, faktiskt. Restaurangen jag jobbar i är perfekt storlek också och det är det inte på alla ställen. Och nu börjar det bli ordentligt med höst här uppe också det är inte många grader ute och jag har precis varit och handlat nya höst skor. Ett par super snygga ankelboots i skinn (och klack emelie ;) och ett par mocka stövlar med fransar.. Mmm mumma!! 
-
-
I helgen ska vi vara kvar här hemma för att sätta fart med målningen, gör vi det inte nu blir det aldrig gjort känns det som. Och min vanliga höst ångest är nog här för att stanna den här gången, vad fan ska man göra i vinter?!? Jag blir kvar på Gamla till 22/12, eller är anställd tills dess iaf. :) Sedan då? Vinter säsongen har ju satt fart redan vid det laget.. Och jag har tusen idéer som vanligt!
-
Kl. 15 ska jag på personalmöte och sedan tänker jag stanna och börja tidigare det är ingen idé att gå hem för sån kort stund.. Och justja jag fyller 20 snart och då vill jag ha en macbook pro, är lite avis på Magnus faktiskt men det säger jag inte till honom. Men vaaaaad ska man hitta på............. help!!
-
klem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0