Slut på veckan!!

Slut på veckan och imorgon är det nya tag med lunch vecka. Inte min favorit men det går bra!
Idag åt vi frukost på ett mysigt café och sedan åkte vi hem och fortsatte slipa och dona. Nu har vi målat klart hela hallen och halva köket så nu är det kväller.
-
Tur att veckorna springer iväg! Vi ska skriva ihop ett Cv åt Magnus och skicka iväg en jobbansökan för i vinter.. 
Vaaaavavavava ska jag hitta på när jag fyller år.... Lalala.. försökte övertala Elin att stanna i Dubai över vintern :)
-
-
Har inget intressant alls att skriva så jag lägger ner.
puss

Kommentarer
Postat av: Matilda

Äntligeeeen! Har väntat på uppdatering från din blogg HELA sommaren Jennie!

2009-09-14 @ 01:59:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0