Tisdag i Östersund

Var hemma i Storvik i helgen på begravning i fredags och sedan på lördagen var vi på 20 års kalas.
Magnus mötte upp oss i Bollnäs på travet på fredagen vi åkte dit efter begravningen och kollade på pappas häst som tävlade. Det vart någon öl på travet och satan vad bakfull jag var på lördagen, men vi pinade oss in till Valbo och vi köpte en ny tv och Magnus en Mac.
Den här veckan jobbar jag eftermiddag/kväll med start igår och jag hade nästan glömt bort hur roligt det är att jobba a la carte!! Det är ju super skoj! Älskar att ha nöjda gäster och charma dem. :)
Nu ska jag kliva upp och äta lite frukost sen kanske jag ska försöka börja tvätta? Eller städa ut sommaren..
Vi är lite efter med renoveringen också, hjälp princess kommer ju hem om en månad och ska bo här!!! Kanske ska fortsätta med det istället???? Inte sitta med datorn någe mer.
Puss 
försökte ladda in bilder men de vela tydligen inte funka..

Kommentarer
Postat av: helena rödén

begravning? :(

2009-10-04 @ 01:10:42
URL: http://zoohna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0