Lamnar Koh Lipe

Imorgon lamnar jag finaste Koh Lipe for Koh Phangan. Det blir Full moon party och ett herrans liv!! Helt javla underbart. 20 000 personer pa en strand under en full mane. Wooop!!!!!

Igar hyrde vi en longtail bat och akte ut i Lipes skargard, jag, Elin och 2 australienare. Det ar paradiset, 4 sure.
Imorgon reser jag med australienarna till Koh Phangan, en 10 timmars resa med: speed boat, mini buss, speed boat igen. Kan bli en javla resa. Hoppas man inte blir sjosjuk eller aksjuk.
Pa torsdag kommer mina 2 nyfunna svenne vanner Alice & Cecilia. Vi ska ta full moon och sedan formodligen vidare till Koh Tao.

Ta vara pa livet mina vanner! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0