Tillbaka i civilisationen!!

Bamboo Island var fantastiskt! Det fanns el några timmar om dagen och tom internet, fast på sticka som man fick installera och dela med alla andra på stället. Vi bodde i en bungalow med 2 cm glipor i golvet och nästan helt öppet i taket. Malin och jag var inte big fan av det här. Det var en jättefin korallstrand som lät och kändes som att gå på nysnö. Jag vart lite nostalgisk faktiskt. Ingen av oss har sovit mycket i natt så vi bestämde att åka tillbaka till Sihanouk ville idag. 2 timmar på denna korallstrand och jag var bränd i ansiktet? Vi tror det var något speciellt med den. Nu sitter vi på en restaurang och väntar på mat, som 3 nördar med varsin dator. Eller ja, jag med telefon. Imorgon kväll ska vi åka nattbuss till Phnom penh och på lördag gå på ett gammalt krigsmuseum typ, killingfields heter det. Nu kommer maten! :-)
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0