Vad som hände.

Har lite mer tid över så jag tänkte skriva vad som hände. Jag och Elin skulle åka på semester till Thailand 24 nov - 15 dec. När vi är inne på andra veckan fick jag ett mail att jag inte fått det jobb som jag sökt och som jag så gärna ville ha. Jag tog det som ett "sign" och bestämde mig för att stanna kvar och resa runt under obestämt tid. Sagt och gjort sitter jag nu här i Kambodja, med ett flyg tillbaka till Bangkok på måndag för 2 veckor i Thailand tillsammans med Malin och hennes vänner. Dom här fantastiska människorna som kommer har tillsammans med mamma sett till så att jag får ner min riktiga kamera och dator, så att jag kan få nånting vettigt gjort här också! Samt fotografera en del! Så nu är framtiden oviss för mig. Lite ledsen att jag missar vintern hemma men det kommer flera. Någon riktig resplan har jag inte riktigt nu men jag tror jag tänker hinna med både Laos och Vietnam. Sedan förmodligen ett Asien break för några veckor i Australien och sedan tillbaka för att besöka Malaysia och filipinerna. Kanske till och med Bali igen. Ordningen på länderna kanske inte blir som jag tänkt, kanske inget blir som jag tänkt. Den enda jag har att förlita mig på är mig själv, läskig känsla men samtidigt väldigt stärkande.

kärlek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0