Flygande Jacob!!

Igår bjöd jag huset på flygande Jacob!
Kändes fantastiskt att få laga mat igen, till och med diska var en fröjd!
Och för att inte tala om att äta maten!
Var en väldigt trött men lycklig tjej som kröp ner igår kväll.
Dom (sa dom iaf;) gillade jacoben väldigt mycket.

Nu har dom önskat köttbullar. Och jag är inte sämre än att haka på!
Så idag ska jag försöka hitta inlagd gurka samt att Elin ska få i uppdrag att försöka sno hennes farmors köttbulle recept. Om det finns något :-)
Men tillagningen blir inte förens senare till veckan för ikväll ska vi till nån pub och äta middag med Matt! Wiii :-)

god morgon och puss!!
Och juste, spenderade 2h på super arket för att allting ser sååå konstigt ut!!! Hittar aldrig det jag vill ha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0