Kina mat

Kvällen igår vart lugn ändå, vart kvar inne.
Idag är jag lite trött i mössan. Vi har varit på Kina restaurang för lunch. Vi åt Yum Cha och dumplings. Dom går omkring med vagnar och man får välja allt man vill ha. Allt såg äckligt ut som fan, något som jag normalt aldrig skulle stoppa i min mun. Men allt smakade fantastiskt! Lilla damen här borta gör framsteg med maten ska ni veta.

Sen knatade vi ner till en butik och köpte super Mario, så nu håller jag på att dänga alla på det. Heter numera nazi Mario.
Det kanske är 30 grader varmt idag och orkan! Liam räddade mig undan från att få ett halft träd över mig.
Aldrig vart med om sån stark vind.

Måste fortsätta spela nu. Skepp o hoj!
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0