Köttbullar!!

Idag har jag varit i Melbournes finaste kvarter och hälsat på på svenska kyrkan!
Dom låg mitt i det exklusivaste området. Är inte alls kyrklig av mig men lära dit för att köpa lingon sylt! :-)
Passade på att tända ett ljus och ägna några minuter åt minnen med Jocke samtidigt.

Åkte tillbaka och ställde till med Elins farmors köttbullar!! Väldigt uppskattat av hushållet! Vi åt så vi höll på att storkna och jag trodde aldrig att jag skulle lyckas göra dom exakt som farmors men jodå!!

Köpte även en gott & blandat påse för ynka $7. Och till efterrätt hade jag tänkt mig jordgubbar och mjölk men dom höll på o smälla av när jag hällde upp så dom fick glass istället.
Imorgon ska jag försöka pallra mig till Ikea för jag måååste ha semla nu!!

God natt puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0