Thai frisör

Började dagen med att prata med mamma o pappa. Fortfarande full i magen från köttbullarna igår, och fick även höra idag hur fantastiska dom är! Så tack fina elins farmor Kristina för det! :-)
Åkte till stan och mötte Liam på lunch, gick sen och strosade och hittade ett par till skor. Kan bara älska skor. Lika bra att ge upp det här med att inte köpa mera. Sen gick jag till frisören för att få bort allt solslitet hår!! Var påväg att sluta i katastrof och jag bad den stackars Thai killen att omedelbart sluta! Och nu är jag faktiskt rätt nöjd, kort men det växer ut fort!!
Åkte hem och kollade lite flygbiljetter sen tillbaka till stan och mötte upp igen på en väldigt märklig bar. Men så mysig. Alla cafeer och barer vi varit på har varit speciella och helt olikt allt annat. Gillar det industriella och vintage stilen.
Nu sitter jag och Anna och ser på en film. Liam är på nån fotbollsmatch och resten är på date.

Ger alla mina tankar till mina underbara vänner i Östersund och Krokom idag som mist 2 vänner i en skoter olycka vid vårt fina fina Landögsjön!
Vill inte ha mer ondska i denna värld nu. Det får vara nog!!
<3

Puss!!

Ett oväder passerade som vi lyckligtvis inte märkte av!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0