Bangkok

Nyår firade jag på hotellet med magsjuka. Tänkte att vi skulle fira igår istället men då fick jag feber.
Igår kväll sa vi hejdå till Malin och gänget och alldeles nyss drog Gutt. Natta åkte till Canada igår och resten hem till Sverige.
Vi försökte oss på ett shopping försök nu på förmiddagen men det är fan omöjligt. Så mycket folk och saker överallt. Köpte dock ett par fejk diesel jeans för 120:- igår ifall det är kallt i Laos. Välspenderat.
Nu ska jag strax ta mig bort mot tågstationen och vänta in natt tåget mot Vientiane, Laos!
Får se hur många dagar jag blir där. Tanken är Vientiane - Luang Prabang - Vang Vieng!

Skickade ännu mer saker med Gutt hem nu så nu reser jag verkligen lätt packat.
Drömde att jag körde skoter i natt och vaknade upp med lite hemlängtan!
Eller så är det för vetskapen om att bli ensam. :-) men nu börjar det igen!


Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0