Dag 2

Klarade min andra dag ensam här helt galant! Pratade med mamma en timme på Skype imorse sen gick jag ut på min första löpar runda sedan jag lämnade Sverige. Är inte riktigt i samma form som då men jag var ändå bättre än vad jag anat. Kändes väldigt bra efteråt!
Sedan mötte jag upp Liam för lunch och efter det gick jag till Melbourne Aquarium och spenderade 3 timmar där .. Helt okej mycket äckliga fiskar!! Skulle tro att det var roligare om jag fick ta med mig några av mina kära kusiner! Saknar er tjejer. :-)

Efter det var vi på middag och jag prövade sticky date pudding, som en stor muffin liggande i karamell sås med en kula vaniljglass i. Väldigt väldigt god.
Imorgon ska jag försöka mig på en jogging runda till och sedan klippa mig och besöka en botanisk trädgård! Ska tydligen bli bra väder! Idag var det iiiiskallt!!

Puss!


Kommentarer
Postat av: Fanny;)

Du måste komma hem snart jag saknar dig !<3

2012-01-31 @ 21:23:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0