Hanoi

Ja då är jag i Hanoi. När planet äntligen kom höll jag på att dö när jag insåg att det var ett propeller plan med 2(!!!) stolar på var sida av gången. Herregud. Hade lovat mig själv att aldrig åka propeller plan och tur kanske det var att jag inte viste det innan.

Här i Vietnam bor jag på Hanoi Backpackers i ett dorm room! En sovsal
med andra ord. Har mitt lilla skåp under sängen med lås och doningar. Ligger här nu och hoppas på att jag tagit tillräckligt med hostmedicin & Alvedon för att inte störa nån annan inatt. Rätt gemyteligt ändå.
Träffade några trevliga danskar på flygplatsen och vi tog sällskap hit sedan ikväll har vi hängt ut med 2 norskar och ett gäng från NZ.
Min koreanske vän Rachel kom hit ikväll också. :-)
Nä folkens! Dags att knoppa, håll tummarna för mig!!! Yeyyy!

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0