Ska lämna LP på riktigt

Ja då har jag varit i Luang Prabang i 4 dagar utan att sett nånting vettigt överhuvudtaget. Skulle iväg till vattenfallen igår men var alldeles för klen. Pallrade mig iväg till doktorn idag och fick medicin som förhoppningsvis funkar! Har inte tid att vara här längre, måste till Vietnam, Hanoi och hinna med det samt Halong Bay innan flyget går mot BKK den 17 och sedan vidare mot Melbourne den 19!! Så imorgon bitti kliver jag upp pigg som en lärka och beger mig till flygplatsen! Hoppas jag. Tänkte faktiskt flyga för jag orkar inte dunka runt på en buss i 24h med den här febern och hostan. Beskona mig själv samt alla runt omkring mig. puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0